Motor 1.6 Mahle
2009.03.05. 14:57
Sziasztok, tanulnom kéne egy picit, de gondoltam összefoglalom, hogy állok. Hétvégén ugyebár Nosztra Kóspallag lecsúsztam róla…. Nem baj bár mondhatni élvezhetném, a hazai pálya előnyeit erre még várni kell. Fasza kis pálya , Fasza kis szervezéssel. Hogy valójában hogy is állok? Hát a szokásos „má nincs sok meló” nincs, a faszt J Kurvára mennék már-már a Flatout sem kárpótol. A fejem 3 napja fáj, és még mindig itt dekkolok a 3 négyzetméteren. Nade sebajJ Szóval lényeg a lényeg most hogy leírtam szívem fájdalmait jöjjön a lényeg összefűztem…. Hengerfej fent,vezérlés beállítva szelepek gyújtás szintén rápróbáltam a karbikat a kép kedvéért emésszétek valami ilyesmi lesz…..(aki megszól a kopott karter miatt annak pont pont pont és füty) szóval a blokk tömb 2121 szponzorba kaptam Györe Sanyi barátomtól ezúton is köszönöm… Mai napig a szemem előtt van amikor megláttam hát őőőő nem volt túl szép mondhatni kurvára rozsdás volt. Sztem egy tuja alatt pihenve várhatta a környezet viszontagságainak kitéve, hogy újra gépműhelybe kerüljön. Most jól megkapta, hehe. Kapott jófajta MAHLE dugókat (a gyökér sződi gépműhelyesek kedvéért ebben van fém betét). A főtengely és a hajtókar teljesen gyári. Eddig mindig motor főként motor problémáim voltak úgy döntöttem a tartósság a cél maradt minden gyári. Hengerfejről hallottatok már. Amit még csinálnom kell az karbiknak támasz, meg a szinkronteszternek vákumhely. Ha minden jól megy szombaton be is dobom aztán irány a verseny, mert hát szombaton prológ, vasárnap pedig a nagy összecsapásJ Nagyából ez van… ja meg esik…
OAKLEY gyere versenyt nézni de mááá
M
e
n
n
y
é
m
á
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.