Nekiláttunk....

2015.10.08. 17:46

Elindult újra a project. Tavalyi év kihagyása után idén ismét elkezdtem  a saját autóm építését. Sajna csak június környékén tudtam elkezdeni a csavarozást,de mostanra elég jól állunk.

wp_20150115_004.jpg

Túl sok fejlesztés nem lesz. De ami lett, azok célja nem a teljesítménynövelés hanem az élettartam és a megbízhatóság növelése. A motor a régi Lancia 2.0 turbó 8 szelep. A turbó Lancer Evo9 ről érkezett. Legfőbb változás hogy jövő évtől etanollal fogunk menni ezért teljesen új üzemanyag rendszerre lesz szükségünk. Üzemanyagpumpa Bosch 044 üzemanyagcső teflon. Az injektorok maradnak a Lancer Evo 6 gyári injektorai.

Kis adatszolgáltatás:

Mitsubishi injektorok jelölései:

# INP-059      Pink           – 240cc  – High Impedance
# INP-061      Green         – 210cc  – High Impedance
# INP-532      Red Brown – 210cc  – High Impedance

# INP-014      Brown         – 360cc  – Low Impedance
 # INP-008     Tan or Gray – 390cc  – Low Impedance
# INP-009      Blue            – 450cc – Low Impedance
# INP-018      Black           – 450cc – Low Impedance
# ...........      .Yellow         – 510cc – EVO 1-3   – Low Impedance
# INP-020      Pin               – 560cc – EVO 7-9 – Low Impedance
# INP-401      Pink             – 560cc – EVO 8-9  – Low Impedance

 Lancia injektorok:


IW 031/00  330   cc/min                   IPM001       100   cc/min @3bar
IW 024        195   cc/min                  IW 025        300   cc/min
IW 031        270   cc/min                  IW042         200   cc/min

IW044         265   cc/min                  IW 044/00  320   cc/min @3bar
IW051         170   cc/min                  IW052         140   cc/min 
IW054         190   cc/min                  IW057         140   cc/min     
IW058         384   cc/min                  IW061         500   cc/min     
IW155         115   cc/min                  IW158         380   cc/min 

IW204         265   cc/min                  IW720         180   cc/min    
IWP 001      190   cc/min                  IWP 001      250   cc/min
IWP 003      215   cc/min                 IWP 006      226   cc/min
IWP 022      215   cc/min                 IWP 023      169   cc/min
IWP 024      226    cc/min                IWP025       190    cc/min        
IWP042230    cc/min                       IWP 043 330 cc/min

IWP 025 200 cc/min                        IWP 026 184 ccm/min
IWP 041 146 ccm/min                     IWP 042  283 ccm/min
IWP 043  329 ccm/min                    IWP 044  193 ccm/min
IWP 045 200 cc/min                       IWP 048 215 ccm/min
IWP 049 184 cc/min                       IWP 058 132 ccm/min
IWP 064 186 cc/min                       IWP 065 158 ccm/min
IWP 066 2,58 ccm/min                   IWP 067 226 ccm/min
IWP 069 480 cc/min                       IWP 076 215 cc/min
IWP116   155  cc/min                     IWP 145 510 cc/min
IWP 189 490 cc/min                       IWP 049      194   WHITE
IWP 113     170   WHITE                  IWP 066      170   BLUE
IWP 001      194   DARK GREY        IWP 067     194   PINK
IWP 003      207   WHITE                 IWP 064     166   BIGE
IWP 101      138   BROWN               IWP 157      161   YELOW
IWP 158      170   WHITE                IWP 168      207   LIGHT GREEN
IWP 131      184   BLUE                  IWP 065      166   POUPLE
IWP 006      231   BLUE                  IWP 127      231   ORANGE
IWP 119      138   GREEN               IWP 071      194   BLACK
IWP 099      115   PINK                   IWP 026      194   BIGE
IWP 143      184   DARK GREEN     IWP 024      231   DARK GREEN
IWP 115      207   ORANGE            IWP 044      194   LIGHT GREY
IWP 043      324   DARK GREEN     IWP 114      207   BLACK
IWP 058      129   BROWN              IWP 041      138   YELOW
IWP 176      166   RED                    IWP 170      166   RED

 

Az én esetemben az IW 025-ös 300   cc/min cseréltem INP-020 – 560cc/min-esre. Ez majdnem a duplája és bírja az etanolt.

Az új turbóhoz készítenem kellett egy új leömlőt. Ezen próbáltam kiküszöbölni az evo1 változat hibáit.Ez már teljesen rozsdamentes, és a talpai is sokkal vastagabb anyagból készültek. Aki elfelejtette az evo1-et.

dsc_0604.JPG

wp_20150826_001.jpg

wp_20150826_002.jpgA leömlő twinscroll lett :) aki nem tudja ez mit jelent itt egy jutub link:

https://www.youtube.com/watch?v=T7JTRRlSEYI

Mivel kicsit ráindultam az awizásra elkezdtem csinálni egy aluminium kartert. Nem szép de már alakulgat.az alja gyári csak a bölcső helye kellett. Térfogata 4,2 liter.

wp_20150917_004.jpg

A motor már össze van fűzve az alja teljesen széria. A kiegyenlítő tengelyeket teljesen kiiktattam. Az olaj járatait ledugóztam és a vezérműszíj támasztó görgő tartóját is kiváltottam.A hengerfej szintén széria,terv szívó vezérműtengely használata.A blokk oldaláról leszereltem az olajszűrő tartót és kivezettem a szűrőt a doblemezre. Így lent több hely maradt.

wp_20151002_001.jpg

A karosszéria jól áll,várja a motort. :)

wp_20151004_001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kurali.blog.hu/api/trackback/id/tr47803352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása