Keréken
2009.01.31. 22:35
Na most jutottam el odáig hogy utolérettnek tekintem mgam( jó magyarul) blogírás és autóépítés terén. eddigiek kamu dátumok voltak (amint biztos sokan észre vettétek) de ez az a dátum ami tényleg alós ma már saját futóművével gurult ki a garázsból BESSY 2 gyönyörűűűűűűű.
Ilyesmi lesz a gép Edit néninek(anyám) is tetszik csak nem érti mik azok a "madár etetők" a tetején meg a motorházon :) majd elmondom neki egyszer:)
Előről remélem azért találtok hibát rajta:) én látok de kiküszöbölöm vagyis leflexelem:)
Ilyen széép fekete plexik lesznek rajta. Én fóliáztam kurva nagy szopás 3 mat elbasztam mire ez sikerült:) megjegyzem kis hibával:) Anyagi kár nem jelentős mert brutál 650 Ft ért vettem ezt a jó minőségű Taiwani fóliát:):):)
Hátulról nekem tetszik igy kivágva a hátulja , nameg talán könnyítettem..............na jó ez kamu szöveg volt szétvolt rohadva az alja és spúrvoltam új hátfalat venni :):)
Kivágás DIREKT hullámos:) itt a híd níva átalakítsilag csak a rugó tányérokat kell arrébb hegeszteni kb 2 cm rel befelé. Az erősítésnél ezt a "csöves" megoltást vállasztottam könnyű jól tart és sztem jól néz ki nem az a megszokott kurvanagy doboz. Az olajbeöntő nyílás feljebb került igy több olaj fér bele (nem kell emelgetni) a leengedő viszont az aljára szívtam a fogam mert ez a kocsi legalsó pontja dehát ez van hegesztettem elé koptatót. A híderősítésében Jety barátom segédkezett. Az első trapézokénál Tomi aki a csőnél is.
jaaa itt még nincs betekerve az olajleengedő:)
Lefúttt első fékek meg stabil rúd szép Trinát piros . milyen színű lesz a hidad???kék. Aha az jó és miért?? mert ilyen festék van itthon pfffffff
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
johnnymtx 2009.02.22. 18:54:05
A blogod olvasása közben találtam 1 érdekes dolgot!A vfts-ednek a hátsó hídja lada níváé!Ez az ötlet tetszik nekem is a tengelytáv szélesítésének érdekében de most jutott eszembe h a níva féltengelyei nem 4x100-asok.Erre a dologra milyen orvoslást alkalmaztál?
Válaszod előre is kösz!Üdv.: Johnny
Amúgy nagyon jó a blogod így tovább remélem lesz folytatás!:D
johnnymtx 2009.02.25. 11:55:52
Jó nagyon a blogod folyamatosan követem azeseményeket, én is most építek 1 orosz vasat de nekem 1200-esem van metalexes szélesítésekkel!Láttam ,hogy te níva hídat tettél a vfts alá és ez az ötlet nekem is megtetszett ,de mikor szóltak ,hpogy lenne 1 eladó akkor kérdezték meg tőlem ,hogy fogom megoldani azt ,hogy a ladának 4x100-as az osztó köre a níváé peig 5xnemtom mennyi!:)Ezt szeretném megkérdezni ,hogy te ezt hogyan is orvosoltad!válaszod előre is köszi!
kurali 2009.02.25. 16:53:44
zulu23 2010.01.24. 21:13:29
Gratula a bloghoz, és (főleg:D) a gépezethez! Azután érdeklődnék, hogy trapéz szélesítéséről pár szót tudnál esetleg írni. Hol, hogyan..stb érdemes nekiállni.
És egy költői kérdés: niva hidat hogy sikerült beszerezned?:D a környék összes bontóját végigjártam, és egy darab sincs
köszi előre is
üdv
kurali 2010.01.24. 23:45:22
Nem tudom hova valósi vagy de a mi környékünkön van írj a kuralibalint@gmail.com ra ha kell esetleg póstázok is egyet :)
kurali 2011.02.09. 22:29:56
Készítek képet úgy látod. Így nehéz elmagyarázni. Nem tudom hova valósi vagy de felénk lehet a bontóba venni írj mailt a kuralibalint@gmail.com ra ha kell híd.