Keréken

2009.01.31. 22:35

Na most jutottam el odáig hogy utolérettnek tekintem mgam( jó magyarul)  blogírás és autóépítés terén. eddigiek kamu dátumok voltak (amint biztos sokan észre vettétek) de ez az a dátum ami tényleg alós ma már saját futóművével gurult ki a garázsból BESSY 2 gyönyörűűűűűűű. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyesmi lesz a gép Edit néninek(anyám) is tetszik csak nem érti mik azok a "madár etetők" a tetején meg a motorházon :) majd elmondom neki egyszer:)

Előről remélem azért találtok hibát rajta:) én látok de kiküszöbölöm vagyis leflexelem:)

Ilyen széép fekete plexik lesznek rajta. Én fóliáztam kurva nagy szopás 3 mat elbasztam mire ez sikerült:) megjegyzem kis hibával:) Anyagi kár nem jelentős mert brutál 650 Ft ért vettem ezt a jó minőségű Taiwani fóliát:):):)

Hátulról nekem tetszik igy kivágva a hátulja , nameg talán könnyítettem..............na jó ez kamu szöveg volt szétvolt rohadva az alja és spúrvoltam új hátfalat venni :):)

Kivágás DIREKT hullámos:)  itt a híd níva átalakítsilag csak a rugó tányérokat kell arrébb hegeszteni kb 2 cm rel befelé. Az erősítésnél ezt a "csöves" megoltást  vállasztottam könnyű jól tart és sztem jól néz ki nem az a megszokott kurvanagy doboz. Az olajbeöntő nyílás feljebb került igy több olaj fér bele (nem kell emelgetni) a leengedő viszont az aljára szívtam a fogam mert ez a kocsi legalsó pontja dehát ez van hegesztettem elé koptatót. A híderősítésében Jety barátom segédkezett. Az első trapézokénál Tomi aki a csőnél is.

 

jaaa itt még nincs betekerve az olajleengedő:)

Lefúttt első fékek meg stabil rúd szép Trinát piros . milyen színű lesz a hidad???kék.  Aha az jó és miért?? mert ilyen festék van itthon pfffffff

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kurali.blog.hu/api/trackback/id/tr71915157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnnymtx 2009.02.22. 18:54:05

Hali!

A blogod olvasása közben találtam 1 érdekes dolgot!A vfts-ednek a hátsó hídja lada níváé!Ez az ötlet tetszik nekem is a tengelytáv szélesítésének érdekében de most jutott eszembe h a níva féltengelyei nem 4x100-asok.Erre a dologra milyen orvoslást alkalmaztál?
Válaszod előre is kösz!Üdv.: Johnny

Amúgy nagyon jó a blogod így tovább remélem lesz folytatás!:D

johnnymtx 2009.02.25. 11:55:52

Hali!
Jó nagyon a blogod folyamatosan követem azeseményeket, én is most építek 1 orosz vasat de nekem 1200-esem van metalexes szélesítésekkel!Láttam ,hogy te níva hídat tettél a vfts alá és ez az ötlet nekem is megtetszett ,de mikor szóltak ,hpogy lenne 1 eladó akkor kérdezték meg tőlem ,hogy fogom megoldani azt ,hogy a ladának 4x100-as az osztó köre a níváé peig 5xnemtom mennyi!:)Ezt szeretném megkérdezni ,hogy te ezt hogyan is orvosoltad!válaszod előre is köszi!

kurali 2009.02.25. 16:53:44

Sziasztok, először is, köszi a kérdéseket, és bocsi hogy eddig nem válaszoltam. A nagy helyzet az, hogy jól mondták tényleg 5 csavaros a níva. Mivel nekem tárcsa van hátul ezért a féltengely végét le kellett esztergáltatni akkora átmérőre, hogy rámenjen a tárcsa. Ez ugyebár elég pontosan illesztett. Esztergáltattam egy olyan kis hengert, aminek a külső átmérője akkora, hogy szintén pontosan illesztve bele megy a tárcsának a kerékcsavar furatába és ebben van egy 5 ös furat………….húúú baszki milyen mondat remélem, értitek ez vezeti meg a fúrót, amivel előfúrom a 4x98 at. Ez szerintem hibátlan, amibe már hiba csúszhat, az az hogy ezt előfúrod, mert hát ferdén is mehet. Ez nem túl szerencsés. Ugye a menet M12x1,25 ennek a magmérete 10,75 én 10,5 tel fúrtam elő, és utána szépen kézi menetfúróval belehajtottam a menetet. Ami kell hozzá? Fúró, fúrógép, menetfúró meg egy barátnő, aki ellenőrzi, hogy egyenesen fúrod e a menetet.... ennyi nagyvonalakban…Ha szeretnétek, lefényképezem a tárcsát meg leírom, miből van…

zulu23 2010.01.24. 21:13:29

Üdv!

Gratula a bloghoz, és (főleg:D) a gépezethez! Azután érdeklődnék, hogy trapéz szélesítéséről pár szót tudnál esetleg írni. Hol, hogyan..stb érdemes nekiállni.
És egy költői kérdés: niva hidat hogy sikerült beszerezned?:D a környék összes bontóját végigjártam, és egy darab sincs

köszi előre is

üdv

kurali 2010.01.24. 23:45:22

@zulu23: szia csinálok képet a trapéz szélesítésről úgy egyszerűbb.
Nem tudom hova valósi vagy de a mi környékünkön van írj a kuralibalint@gmail.com ra ha kell esetleg póstázok is egyet :)

kurali 2011.02.09. 22:29:56

@johnnymtx: szia

Készítek képet úgy látod. Így nehéz elmagyarázni. Nem tudom hova valósi vagy de felénk lehet a bontóba venni írj mailt a kuralibalint@gmail.com ra ha kell híd.
süti beállítások módosítása